Madball.

   I helgen dansade jag. Japp! Så full var jag. He he! Fast lite kul va de. Va på Kontiki för första gången i fredas med lite kompisar. Mina polare drog  hem för att sova vid 01-tiden typ och jag hade ju precis värmt upp dansgolvet så jag hängde kvar hela natten  med lite nytt folk som jag träffade där. Efter Kontiki tog vi våra dansskor och gick till Sticky Fingers och dansa loss sista timmen. De händer inte ofta men de lär hända igen.



   Igår var de tillbaka till Sticky Fingers. Inte för att dansa utan för att slåss! Madball stog på scenen. Inte jättestort fan av Madball faktiskt men live e dom 10gånger bättre än på skiva. Fett sound, bra stämning och nästan fullsatt. Kunde inte bli annat än en lyckad spelning. Synd bara att dom inte hade nått förband.

Kommentarer
Postat av: liza

fan vad härlig stämning. en massa aggro alfahannar. det är så en spelning ska vara!

2008-08-18 @ 00:01:08
Postat av: liza

(du är förresten kass på att uppdatera din blogg)

2008-09-21 @ 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0