Aj aj aj!

   Idag tog jag en spruta. Vaccin mot Hepatit A +B. Fick som krav att antingen vaccinerar jag mig mot Hepatit eller så får jag flytta. Orka va hemlös. Tog sprutan och doktorn säger att den e onödig. Japan e ett väldigt rent land. Skit samma. Jag kanske reser till nått skitland nångång och då e de ju bra att redan ha tagit den. Bara 2ggr kvar. Jag fråga om sprutan ger ärr och de skulle den inte göra. Hon fråga om jag var vänster eller högerhänt. Höger. Då skulle jag få den i vänster arm. Tar av mig tröjan och hon ser min tattuering och säger snabbt att vi ska nog ta den i höger arm ändå. Om nu sprutan inte lämnar några ärr eller nått varför byta så snabbt till höger? Ska fylla högerarmen i december och ta sista sprutan i januari. Ska be och få den i vänstra låret ovanför tattueringen. Verkar skumt med sprutor. Och ont i armen har jag. De läskiga va ju att man känner hur vätskan kryper i armen.


   Efter sprutan va jag tvungen att köpa en present till mig för att jag har  varit så duktig. Ett knep&knåp pussel från TeknikMagasinet. Sänkte den på 2a försöket. Antiklimax värre. Va även på Lagerhaus och köpte en kopp, en tallrik, en handduk och en väckarklocka. Bra bra! Döskallar på handduken så klart.


   På vägen hem köpte jag lunch. Sushi. Testade en Cuba Cola med. Den va sådär. Smaka lite Dr. Pepper.




   Dagens tips:


   1

   1

   1
         2
      X
         2
      X
      X

   1
      X

   1

         2

   1


Kommentarer
Postat av: J

Fan vad grymt att åka till Japan ^^

Har också tagit den sprutan och jag har inte fått några ärr, så det är nog ingen fara :)

Fast den där bortdomningen som man känner i armen... usch, den är obehaglig :/

Vart i Japan ska du? :)

2008-07-08 @ 12:12:30
URL: http://myfamouslastwords.blogg.se/
Postat av: Nillson

Bortdomningen i armen va värst. ont i axeln i 2 dagar efteråt.



Jag ska va i Osaka, Kyoto och i Tokyo. komme rbli helt grymt!

2008-07-15 @ 18:48:32
URL: http://theoneandlonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0