Nytt, nytt, nytt.

   Idag fick jag ett paket på posten från den gula tomten. Fick en ny Nokia och nytt nummer av Parlino. Fråga mig inte varför. Nån har beställt de åt mig. Men de var ju gratis så jag tackar inte nej. Laddat med 200.- dessutom. Den stora frågan e ju om man orkar lära sig ett nytt nummer. Har haft samma nummer sen min första mobil och de va första året på gymnasiet. Och de va längesen. Jag e ju gammal nu.


   Ny lägenhet! Yes. Efter snart fyra år i Gbg har jag chansen att få min första lägenhet. Förstahandskontrakt! Alltid haft andrahandskontrakt, varit inneboende, bostadslös eller haft svartkontrakt. Men nu jävlar! Om allt går enligt planerna så blir de tillbaka till Biskop i mitten av oktober. Kanske inte där jag vill bo och kommer ha ett rum för mycke men de är ett förstahandskontrakt iaf.



   Var även på Röhsska museet idag och spana på gamla skatebrädor. Va kanske inte bästa utstälningen men glassen efteråt satt som en smäck! Tuffast på museet va nog ändå stattyn på fjärde våningen som föreställde barnens och tjuvarnas gud inom någon japansk religion. Japanska delen va bättre än både skate och svensk designhistoria ihop. Go Japan!




   Dagens drinktips:

   Vatten. Grymt underskattat. Den släcker törsten och smakar typ neutralt. Varken specielt gott men heller inte illa. Kan fås i smaker och med bubblor i. Grymt underskattat vätska.

Kommentarer
Postat av: liza

nåt på g genom boplats eller?? göttans!

2008-07-18 @ 20:39:20
Postat av: Nillson

faktiskt så va de genom dom. i dom gula hoghusen på höstvädersg. så lägenheten såg ju precis ut som eran fast med 4 istället för 3 rum. fast tacka nej pga kass planlösning.

2008-07-20 @ 21:56:40
URL: http://theoneandlonely.blogg.se/
Postat av: liza

åhfan. ja det är ju inte ultimal planlösning kan jag hålla med om men känns det rätt tillfälle att vara så kräsen? hade det inte varit gött med ett förstahanddskontrakt? ahja finns la fler...!

2008-07-22 @ 08:31:23
Postat av: Nillson

Har ju garanterat boende i 2år så så brottom e de inte för mig.

2008-07-24 @ 22:50:55
URL: http://theoneandlonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0