Ny mobil.

   Igår fick jag min nya mobil. Äntligen. Min förra gick ju sönder när grannjävlarna på hultsfred punktera mitt tält med deras tältpinne så när jag vakna på morgonen simmade min mobil i en vattenpöl. Och jag som hade lagt mobilen så långt ifrån öppningen som möjligt för att slippa just detta. Hur som helst så har jag en ny nu. Den ser lite tjejig ut men jag gilalr den. Min förra hette Bengt. Denna ska få nått tjejnamn. Men vad? Bodil? Karin? Gertrud? Hmm.. får tänka på de ett tag innan jag döper den.



   

   Sen han jag med en bio på kvällen. The Mist. En drama thriller baserad på en novell av Stephen King. Den va ganska bra. Bästa slutet i alla fall. Älskar slutet. Några specialeffekter kunde kanske varit lite bättre men i helhet får den  lätt en 4:a av 5.




   Upptäckte att mobilen va inställd på spanska. Introduza o cartão SIM. Vafalls!



   Dagens lunchtips:


   Sushi. För er som inte äter fisk, köp varianten utan fisk. För er andra, go nuts! Sushi e grymt underskattat. Finns en nack del dock. De e lite för mycke ris. Wasabi. Mums!


Kommentarer
Postat av: Sara

ah, blev besviken på slutet. Kan bero på att jag är ett hängivet King-fan och slutet var så "Un-King" det bara går ;)

2008-07-15 @ 19:19:02
Postat av: Nillson

Men slutet e ju så rått och oamericanskt. lyckliga slut existerar inte i verkligheten. =P

2008-07-16 @ 17:05:57
URL: http://theoneandlonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0