7 månader och gråhårig.

   Då var man tillbaka i etern efter 7 månaders dvala. Vad har hänt sen sist? Massor och ingenting. Drog till japan strax efter förra inlägget. Var där i två veckor med en kompis. Japan var grymt! Slår t.om. glada Köpenhamn. Måste till Tokyo nån mer gång.


   Fick foten från Volvo. Det var ingen högoddsare direkt. De resulterade i att jag började spela det beryktade World of Warcraft igen. *suck*


    Visa en kompis mina två gråa hårstrån i tinningen. Hennes svar? "He he! Jag ser mer. Tre, fyra, fem, sex. Och en här, sju!" Tack för ditt stöd i dessa hårda tider. Tack.


   Börjat dejta en tjej. Slutat dejta en tjej. Börjat dejta samma tjej igen.

   Appro på tjej...


   ...skulle ta ut pengar i bankomaten inne i Nordstan igår innan jag åkte upp till henne. De tog 11 minuter. 11 jävla minuter! Och de va ingen kö. Hade bråttom till bussen som gick 22.45 så jag kolla på klockan precis innan jag ställde mig vid bankomaten. 22.29. Tog första bästa bankomat. Den gav bara 500-lappar så gick till nästa bankomat, två meter bort.


   De första som händer när jag sätter i mitt Visa är att bankomaten drar in det och istället för att visa slå-kod-bilden så ser jag en vit skärm. En jätte vit skärm. I en minut. Kan ha varit två minuter.  Jag pepprar på Avbryt-knappen. Inget avbröts. Tillslut kommer slå-kod-bilden upp. Trycker mina fyra siffror. Inget händer. Trycker koden igen. En siffra blir registrerad. Trycker på Avbryt-knappen och får upp texten "slå in alla fyra siffror". Bankomat jävel, jag slog in fyra siffror och du registrerade en innan du la av. Lär dig räkna lågstadiematte innan du tar jobb för en bank. Självklart va de en SEB bankomat, vad annars. 22.35. Märkte att bankomaten registrera ett knapptryck per 30sec. ungefär. Efter mycke om och men lyckades jag slå in min kod och att jag ville ha 100kr. och fick ut mitt kort. Ta dina pengar står de på displayen. 22.38. Sen står de Välkommnen åter. Och mina pengar? Dom ploppa ut 22.40. Fick springa till bussen sen. Nä, nu ljög jag allt. Jag sprang inte. Skulle jag aldrig göra. Men jag hann precis med bussen som tur var.






   Dagens tips för sömnlösa:


   Se filmen Che - Argentinaren. Du lär somna somna snabbare än Forrest Gump springer. Du kommer sova så hårt att du glömmer av att vakna.


Kommentarer
Postat av: liza

jag funderar på att starta bloggen "dagens i-landsproblem", som ska handla om... ja... där är du given som gästbloggare i så fall :D

2009-03-15 @ 19:54:04
Postat av: Nillson

Till liza:

Fan va gött! lovar att göra mitt bärsta/värsta. =D

2009-03-20 @ 16:53:12
URL: http://theoneandlonely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0